• تاریخ: تیر ۱۸, ۱۴۰۲
  • شناسه خبر: 33467

پرداخت۵۰ میلیارد ریال وام بانکی به واحدهای نانوایی در استان زنجان

تسهیلات بانکی تا سقف ۵۰ میلیارد ریال با عنوان "کارآسان" توسط بانک سپه برای دارندگان کارتخوان‌های فروشگاهی پروژه نانینو به متصدیان واحدهای نانوایی پرداخت می شود.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ولی له زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از پرداخت تسهیلات بانکی تا سقف ۵۰ میلیارد ریال با عنوان “کارآسان” توسط بانک سپه برای دارندگان کارتخوان‌های فروشگاهی پروژه نانینو به متصدیان واحدهای نانوایی خبرداد.

زمانی گفت: پرداخت تسهیلات بانکی تا سقف ۵۰ میلیارد ریال با اقساط ۱۲ الی ۳۶ ماهه بر اساس میانگین حداقل مانده روزانه حساب سپید سپه (کوتاه مدت) متصل به دستگاه کارتخوان نانینو انجام خواهد شد.

وی افزود: اعطای تسهیلات بانکی در راستای مساعدت خبازان با هدف بهبود توان مالی متصدیان و ایجاد امکان بهسازی و نوسازی واحدهای نانوایی صورت می پذیرد.

زمانی با بیان اینکه پرداخت تسهیلات مذکور صرفاً به صاحب سپرده متصل به دستگاه کارتخوان نانینو و از طریق شعبه افتتاح کننده حساب سپرده سپه متصل به آن صورت می گیرد گفت: متصدیان واحدهای نانوایی جهت استفاده از این طرح تسهیلاتی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط دریافت آن، به یکی از شعب بانک سپه در استان زنجان مراجعه نمایند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست