• تاریخ: ۱۴۰۲-۰۴-۲۸
  • شناسه خبر: 33668

اجرای طرح اطعام حسینی در زنجان در ماه های محرم و صفر

در راستای بهره‌مندی نیازمندان، اجرای طرح اطعام حسینی در زنجان از امروز آغاز شده و تا پایان ماه صفراجرا خواهد شد و ۱۸۳ مرکز نیکوکاری و دفاتر ۱۴ گانه کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در قالب ا ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» روح‌اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران از آغاز طرح اطعام حسینی در زنجان خبرداد و گفت: این طرح از امروز آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت.

صالحی گفت: طرح اطعام حسینی در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان و سایر نیازمندان با مشارکت خیران استان در ماه‌های محرم و صفر اجرا می‌شود.

وی افزود: ۱۸۳ مرکز نیکوکاری و دفاتر ۱۴ گانه کمیته امداد آماده دریافت نذورات مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در قالب این طرح هستند.

صالحی همچنین از آغاز اجرای پویش « نذر امسال من، حمایت از یک یتیم » خبر داد و گفت: مردم می توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و درگاه اینترنتی Ekram.emdad.ir وهمچنین پایگاه های این نهاد در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه حمایت مادی ومعنوی یک یا چند فرزند ایتام ومحسنین را تقبل نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان افزود: روش‌های غیرحضوری برای مشارکت در این طرح هم شامل شماره گیری کد دستوری#۰۲۴*۸۸۷۷*و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۲۰ است.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست