• تاریخ: مرداد ۳۱, ۱۴۰۲
  • شناسه خبر: 34391

روزانه ۹۰ درصد ناوگان اتوبوس استان زنجان آماده اعزام به مرزهای مهران هستند/ قیمت بلیت‌ اتوبوس زنجان تا مرز مهران؛ ۷۰۰ هزار تومان

قیمت بلیت اتوبوس، هماهنگ با کل کشور با توجه به یک سرخالی‌بودن اتوبوس‌ها محاسبه و تعیین شده است و بر همین اساس، قیمت بلیت اتوبوس (VIP ) ۲۵نفره از زنجان تا مهران ۷۰۰ هزار تومان، قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۵۸۰ هزار تومان و ات ...

به گزارش« پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»جعفر قزوینیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قیمت بلیت اتوبوس ایام اربعین، هماهنگ با کل کشور با توجه به یک سرخالی‌بودن اتوبوس‌ها محاسبه و تعیین شده است و بر همین اساس، قیمت بلیت اتوبوس (VIP ) ۲۵نفره از زنجان تا مهران ۷۰۰ هزار تومان، قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ نفره ۵۸۰ هزار تومان و اتوبوس ۴۴ نفره ۴۷۰ هزار تومان تعیین شده است.

قزوینیان در خصوص تدابیر تردد زائرین اربعین حسینی از سایر مرزها نیز گفت: در مرزهای تمرچین، باشماق، چذابه و خسروی، وسایل حمل‌ و نقل عمومی به سمت نقطه صفر مرزی مستقر می‌شود و زائرین می‌توانند از امروز نسبت به تهیه بلیت از طریق سایت‌‌های اینترنتی و یا به صورت حضوری اقدام کنند.

وی افزود: طرح ستاد اربعین از ۲۷ مرداد ماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد، و با اقدامات انجام شده، روزانه ۹۰ درصد ناوگان اتوبوس استان آماده اعزام به مرزهای مهران هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با اشاره به استفاده از ناوگان سایر دستگاه‌های اجرایی به منظور تسهیل در ارائه خدمات و رفع مشکل زائران شرکت‌کننده در راهپیمایی اربعین گفت: با تصمیمات اتخاذ شده، دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تعداد اتوبوس، مینی‌بوس و ون‌های در اختیار خود را اعلام کنند تا برنامه‌ریزی لازم در جابه جایی زائرین صورت گیرد.

قزوینیان تاکید کرد: با توجه به اینکه پویش راهپیمایی اربعین یک پویش کشوری است از زائرانی که تمایل دارند با ماشین شخصی سفر کنند درخواست داریم در حد توان با ظرفیت کامل خودرو و با همراهی زائران دیگر از میان دوستان، اقوام و … نسبت به این سفر اقدام کنند که هم حجم مسافران اتوبوس کاهش یابد و هم مشکلی در خصوص جابه‌جایی مسافران نداشته باشیم.

خبرنگار: زینب سودی

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست