• تاریخ: خرداد ۲۷, ۱۴۰۳
  • شناسه خبر: 38542

تغییر کاربری موزه قرآن دارالقرآن زنجان به مجموعه آموزشی/ عدم استقبال خیرین موجب تغییر کاربری موزه قرآن به مدرسه شد

مدیر عامل موسسه دارالقرآن کریم استان زنجان از تغییر کاربری موزه قرآن دارالقرآن و تبدیل آن به مجموعه آموزشی خبر داد و گفت:همین وقفه و عدم استقبال خیرین برای تکمیل مجموعه موجب تغییر کاربری موزه و تبدیل آن به مدرسه شد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محمود رنگرز، مدیر عامل موسسه دارالقرآن کریم استان زنجان از تغییر کاربری موزه قرآن دارالقرآن و تبدیل آن به مجموعه آموزشی خبر داد.

رنگرز گفت: کلنگ ساخت موزه قرآن در جوار موسسه دارالقرآن زنجان سال‌ها پیش به زمین خورد بود، وقفه پروژه و عدم استقبال خیرین برای تکمیل این مجموعه موجب تغییر کاربری موزه و تبدیل آن به مجموعه آموزشی شده است.

وی افزود: دارالقرآن یک موسسه قرآنی معتبر در کشور محسوب می شود که با هدف ارائه خدمات قرآنی به آحاد جامعه در سال ۷۵ تاسیس شده است و اولین موسسه ای است که رهبری پیامی را به صورت اختصاصی در هنگام تاسیس این مجموعه‌ صادر کردند و بازدیدی هم از این مرکز داشتند.

مدیر عامل موسسه دارالقرآن کریم زنجان با بیان اینکه این موسسه در ۸ هزار متر مساحت و ۴ هزار متر بنا در چهار طبقه با ۱۵ کلاس و سالن های کنفرانس ساخته شده است گفت: مدرسه فرهنگ و ادب نیز با هدف جذب دانش آموزان علاقمند به قرآن در این موسسه فعال است و مجتمع آموزشی را برای مقاطع تحصیلی متوسطه اول و دوم را نیز در دستور کار داریم.

رنگرز گفت: شبکه سازی و شناسایی افراد وابسته به دارالقرآن و متولیان قرآنی از دیگر اقدامات این موسسه است و ۱۰ شعبه دارالقران در نقاط مختلف استان زنجان فعالیت می کنند.

رنگرز با اشاره به وقفه ایجاد شده در ساخت موزه قرآن در این موسسه، گفت: همین وقفه و عدم استقبال خیرین  برای تکمیل مجموعه موجب تغییر کاربری موزه و تبدیل آن به مدرسه شد.
 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست