• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۳-۲۹
  • شناسه خبر: 38571

فراخوان جذب ایده « رویداد توسعه نهضت ملی مسکن» با مشارکت مردم

مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی فراخوان جذب ایده «رویداد توسعه نهضت ملی مسکن » با مشارکت مردم را منتشر و از علاقه مندان برای مشارکت در تحقق شعار سال دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» جعفر قزوینیان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جمع خبرنگاران گفت: مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی فراخوان جذب ایده «رویداد توسعه نهضت ملی مسکن » با مشارکت مردم را منتشر و از علاقه مندان برای مشارکت در تحقق شعار سال دعوت به همکاری کرده است.

جعفر قزوینیان با بیان اینکه فراخوان جذب ایده «رویداد توسعه نهضت ملی مسکن» با مشارکت مردم انجام می شود افزود: این رویداد توسط مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه برای جذب ایده برگزار می شود.

وی افزود: بر اساس این فراخوان علاقه مندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند طرح‌ها، ابتکارات و ایده‌های خود را با در نظر گرفتن تمام عوامل بومی، زیست‌محیطی، فرهنگی در محورهای کیفی سازی ( ارتقاء کیفیت ساخت و ساز،بازسازی و نوسازی مسکن و لحاظ نمودن سبک زندگی )،سریع سازی (تولید انبوه مسکن؛فناوری های نوین و تکنولوژی های ساخت)، و محور مردمی سازی (روش های ساخت بومی،استفاده از مصالح محلی و ساخت و ساز مشارکتی )، با ذکر کامل مشخصات حداکثر تا ۱۵ تیرماه به دبیرخانه بسیج وزارت راه و شهرسازی به نشانی Basij@mrud.ir ارسال کنند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست