• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۴-۰۶
  • شناسه خبر: 38719

مقاوم سازی ۵۷ درصد واحدهای مسکونی روستایی در استان زنجان

در حال حاضر میزان مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است و در سال جاری با اختصاص اعتبار به ۱۱هزار و ۹۰۰ فقره مسکن روستایی، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت»رضا خواجه ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در طول ۳ سال گذشته، مقاوم سازی ۲۲ هزار واحد مسکونی روستایی در استان زنجان آغاز شده است و از این تعداد ۱۰هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی روستایی به بهره برداری رسیده است.

خواجه ای گفت: در سال جاری برای مقاوم سازی ۱۱هزار و ۹۰۰ فقره مسکن روستایی تسهیلات اعتباری بالغ بر ۴۱هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در حال حاضر میزان مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان ۵۷ درصد است که با مقاوم سازی این تعداد، این میزان به ۶۷ درصد خواهد رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ۳۵۰ میلیون تومانی ساخت مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن در شهرستان‌ها نیز نسبت به تکمیل پرونده‌های خود جهت دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

وی افزود: اقساط بازپرداخت تسهیلات جدید با نرخ سود پنج درصد، حدود سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه خواهد بود، که متقاضیان پس از تشکیل پرونده در بنیاد مسکن، به بانک مربوطه جهت عقد قرارداد معرفی می شوند.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست