• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۴-۰۸
  • شناسه خبر: 38747

برگزاری انتخابات نشان از پویایی نظام است/ ۸۵۳ هزار نفر در استان زنجان واجد شرایط رأی دادن هستند

هیچ نظامی بدون پشتوانه مردمی امکان حضور قدرتمند در مجامع بین‌المللی و توانایی حل مشکلات کشور را ندارد، لذا مشارکت مردم با هیچ مسئله‌ای قابل قیاس نیست.برگزاری انتخابات نشان می دهد که جمهوری اسلامی پویا است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی، استاندار زنجان در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: مردم چهار سال تدبیر امور کشور را به دست یک شخص می‌سپارند، از همین رو انتخاب مردم بسیار با اهمیت است.

افشارچی گفت: هیچ نظامی بدون پشتوانه مردمی امکان حضور قدرتمند در مجامع بین‌المللی و توانایی حل مشکلات کشور را ندارد، لذا مشارکت مردم با هیچ مسئله‌ای قابل قیاس نیست.برگزاری انتخابات نشان می دهد که جمهوری اسلامی پویا است.

وی افزود: نتیجه انتخابات به سود مردم است و انتخابات در نظام اسلامی نه تنها یک حق، بلکه وظیفه شرعی بوده و تضعیف نظام اسلامی به واسطه حضور نیافتن مردم غیرقابل جبران خواهد بود.

افشارچی گفت: با توجه به اینکه مدیریت کشور برای چهار سال در انتخابات ریاست جمهوری در اختیار یک فرد قرار می‌گیرد، فرد منتخب مردم قطعاً باید اصلح و در استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها توانمند باشد.

ابوالفضل رفیعی، رییس ستاد انتخابات استان زنجان نیز در ستاد انتخابات استان اظهار کرد: ۸۵۳ هزار نفر در استان واجد شرایط رأی هستند و آمار منتشر شده در گروه ها و کانال های فضای مجازی در خصوص مشارکت و نتایج آن درست نیست.

رفیعی گفت: آمار مشارکت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند و اعلام آن نمی‌تواند چندان دقیق باشد.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مهمترین اصل برای نظام است و بالاترین مصلحت در انتخابات، تحقق مشارکت حداکثری است که موجب عزت و اقتدار نظام می‌شود گفت: فضای انتخابات رقابتی است و سلایق مختلف در آن حضور دارند، در کنار این مؤلفه، سلامت و امنیت انتخابات زمینه ساز تحقق مشارکت حداکثری است.

رفیعی افزود: هیچ اغماضی در خصوص تخلفات انتخاباتی نداشتیم و هر تخلفی گزارش شود مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست