• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۴-۱۴
  • شناسه خبر: 38848

علیرغم نارضایتی مردم زنجان از اصلاح طلبان؛پزشکیان رای بالایی در زنجان خواهد داشت

اصلاح طلبان و اعتدال گراها(خصوصا طیف مدیران و مسئولان) رفوزه های عرصه عمومی و اجتماعی زنجان اند و رای بالای مردم استان به دکتر پزشکیان؛هیچ ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد. به گزارش «پایگاه خبری_ تحلیلی پيام ملّت» مسعود ال ...

اصلاح طلبان و اعتدال گراها(خصوصا طیف مدیران و مسئولان) رفوزه های عرصه عمومی و اجتماعی زنجان اند و رای بالای مردم استان به دکتر پزشکیان؛هیچ ارتباطی به جریان اصلاحات ندارد.

به گزارش «پایگاه خبری_ تحلیلی پيام ملّت» مسعود الماسی ؛روزنامه نگار با بیان این جمله به خبرنگار ما گفت:متاسفانه روحیه فرصت طلبی بسیاری از مدیران دولت اصلاحات و اعتدال در زنجان طی سالهای گذشته خصوصا عملکرد تیم بسیار ضعیف مدیران در دوسال آخر دولت روحانی
باعث دلسردی مردم زنجان از این جریان شد و ما در مدت یکماه اخیر در ستادهای تبلیغاتی دکتر پزشکیان ناامیدی و نارضایتی مردم را نسبت به احتمال بازگشت این افراد به قدرت می دیدیم و همین باعث عدم اعتماد عموم مردم به اصلاحات در زنجان است.
مشاور رسانه ای ستاد دکتر پزشکیان در استان زنجان ادامه داد:با حضور دکتر حکیمی پور به عنوان رییس ستاد پزشکیان در استان؛بخشی از این فاصله و عدم اعتماد مردم به چهره های اصلاح طلب تکراری؛برطرف شد و حکیمی پور توانست با درایت و تدبیر ؛هم نیروهای اصلاحات و اعتدال را دور هم جمع کندو هم رابط و پل بین جریان اصلاحات و توده و متن اجتماعی مردم باشد.
مدیر اسبق خانه مطبوعات زنجان با اشاره به عملکرد بسیار ضعیف مدیران استان در دولت شهید ربیسی اظهار داشت:
رمز گزینش مدیریتی استان با عنوان (المِنا) در زنجان باعث شد مدیران ضعیف،ناکارآمد و بی کفایت در استان حاکم شوند چرا که اصل بر شایسته سالاری نبود و بقول خودشان مدیران باید “المنا” بودند تا در حلقه مدیریتی دولت رییسی در استان جای داشتند و اگر مدیری از جریان و جناح حامی دولت نبود (ولو مدیر کارآمد و توانا) سریعا حذفش میکردند چون المنا نبود.

این روزنامه نگار و مستندساز ادامه داد:عملکرد ضعیف مدیران در ۳ سال اخیر در کنار نارضایتی مردم از چهره های اصلاحات در زنجان؛باعث نوعی رخوت و سستی و ناامیدی نسبت به توسعه زنجان شده بود و اکثر کنشگران و فعالان سیاسی اجتماعی بی تفاوت شده بودند و در انتخابات شرکت نمی کردند.

مدیر اسبق خانه مطبوعات زنجان با اشاره به پیروزی دکتر نبی الله محمدی در انتخابات اخیر مجلس ؛تصریح کرد:
دکتر نبی با بهره گیری درست و مناسب از متن و توده مردم خصوصا جریان اجتماعی اصلاحات و جوانان و اهالی فرهنگ و رسانه؛توانست آرا و نظرات آنها را به سمت خود جلب کند و پیروز انتخابات شود و همین سرمایه اجتماعی و جوانان هستند ک هسته های اصلی ستاد دکتر پزشکیان در استان را تشکیل می دهند.

مسعود الماسی ادامه داد:باید قدر این فرصت و اعتماد دوباره مردم به نظام و حاکمیت را دانست و مردم را از حضور و امیدشان در انتخابات ؛پشیمان نکرد.چرا که در صورت پیروزی پزشکیان در انتخابات و ادامه ناکارآمدی مدیران دولت جدید در استان؛
دیگر نمیتوان پاسخگوی افکار عمومی شد و اگر همراهی مردم در روند توسعه نباشد؛ توسعه واقعی محقق نخواهد شد و دچار سیکل معیوب دیگری در استان و کشور خواهیم بود.

قائم مقام ستاد شهرستان دکتر پزشکیان در زنجان ادامه داد:
مردم زنجان در حماسه های تاریخی ایران  پبشرو و خط شکن بودند.چه غواصان دریادل و خطشکنان شکیبای زنجان در زمان جنگ و چه در حماسه دوم خرداد و رای به آقای خاتمی خط شکنی کردند ولی متاسفانه سهم استان از بودجه و توسعه در شان و جایگاه مردمانش نبوده و نیست و مورد بی مهری و بی توجهی مدیران مرکز نشین دولتی بوده اند که امیدواریم با پیروزی پزشکیان در انتخابات و استقرار دولت جدید و مدیران جدید در استان؛این عقب ماندگی تاریخی را جبران کنیم و زنجان به جایگاه مناسب واقعی اش در ایران عزبزمان برسد و مردمانش در یک وضعیت بهینه معیشتی اقتصادی زندگی کنند و رضایت نسبی آنان فراهم و مهیا شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست