• تاریخ: تیر ۱۹, ۱۴۰۳
  • شناسه خبر: 38908

ممنوعیت تعطیلی نانوایی های شهر زنجان در دهه اول محرم/ افزایش ساعات پخت در روزهای هشتم و یازدهم محرم

هرگونه تعطيلي واحدهای نانوايي به جز در روزهاي تعطيل هفتگي مجاز(علي الخصوص روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني) ممنوع بوده و لازم است واحدهاي نانوايي بر اساس روال قبل نسبت به پخت و عرضه نان به مردم اقدام نمايند.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» ولی اله زمانی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان از تدارک و تمهیدات لازم برای پخت نان، جهت رفاه حال همشریان عزیز و تامین مصرف مهمانان خارج از استان و مراسمات مساجد، تکایا، دسته جات حسینی (علیه السلام) و هیأت‌های مذهبی در بین عزاداران حسینی در دهه اول محرم ۱۴۰۳ خبر داد.

زمانی گفت: تمهیدات لازم برای پخت نان واحدهای نانوایی از قبیل لواش، بربری و سنگک سطح شهر زنجان در مسیرهای منتهی به دسته های عزادرای با افزایش سهمیه و ساعات پخت در هشتم و یازدهم محرم انجام خواهد شد.

وی افزود: واحد نانوایی مسیرهای منتهی به زینبیه شرقی، محله حسینه اعظم، از میدان تقاطع صدرجهان تا چهارراه امیرکبیر، درب پایین امامزاده سید ابراهیم (علیه اسلام) و کنار گذر خیام با افزایش سهمیه و ساعت کاری، پخت ویژه نان خواهند داشت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان تاکید کرد: هرگونه تعطيلي واحدهای نانوايي به جز در روزهاي تعطيل هفتگي مجاز(علي الخصوص روزهاي تاسوعا و عاشوراي حسيني) ممنوع بوده و لازم است واحدهاي نانوايي بر اساس روال قبل نسبت به پخت و عرضه نان به مردم اقدام نمايند در غير اينصورت نسبت به تشکيل پرونده تعزیراتی توسط مراجع ذیصلاح اقدام خواهد گرديد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست