• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۷-۰۱
  • شناسه خبر: 39253

دانش‌آموزان قدر و جایگاه خودشان را بدانند

استاندار زنجان گفت: دو مسیر آسان و درست پیشروی دانش‌آموزان است که انتظار می‌رود خودشان را برای کاردرست که زحمت زیادی هم دارد آماده کنند.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی در آیین نواختن زنگ مهر و مقاومت و بازگشایی مدارس استان زنجان در مدرسه پسرانه تیزهوشان شهید بهشتی با گرامیداشت یاد شهید بزرگوار مجید شهریاری، افزود: اخلاق و تقوا این شهید را به مقام بالا رساند و هر کدام از دانش‌آموزان باید این شهید را الگوی خود قرار دهند.

افشارچی با بیان اینکه استعداد یک امر خدادادی است که در کنار آن باید به عنصر دیگر که عقل و توانایی است هم توجه شود، افزود: دانش آموزان این مدرسه در دوره دوم تحصیلات متوسطه هستند و به نوعی در دوران سخت تصمیم سازی قرار دارند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان این مقطع باید برای آینده خود تصمیم بگیرند، اظهار داشت: امروز دو مسیر آسان و مسیر درست پیش‌روی آنها قرار دارد که مسیر درست زحمت دارد و از الان باید خودشان را برای کار درست آماده کنند.

استاندار زنجان با بیان اینکه به عنوان مثال دانش آموزان می توانند اوقات فراغت خود را در فضای مجازی سپری کنند و یا برعکس به مطالعه مشغول شوند، اظهار داشت: دانش آموزان اگر می‌خواهند تمرکز خود را تقویت کنند باید به موضوع مطالعه توجه داشته‌ باشند.

استاندار زنجان در پایان خطاب به دانش‌آموزان گفت: یقیناً در میان شما ابن‌سیناها و شهریاری‌های وجود دارد که در آینده مشخص می‌شود، بنابراین قدر و جایگاه خودتان را بدانید.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست