• تاریخ: مهر ۱۵, ۱۴۰۳
  • شناسه خبر: 39317

جشنواره آش و صنایع دستی زنجان فرصتی برای جذب بیشتر گردشگر است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان گفت: جشنواره ملی آش و نمایشگاه ملی صنایع دستی فرصتی برای برندسازی، رونق اقتصادی و جذب بیشتر گردشگر است.

به گزارش «پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» مرتضی شهامی در نشست خبری هفدهمین جشنواره ملی آش ایرانی و هیجدهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، افزود: جشنواره ملی آش معروفترین، برندترین و بزرگترین رویداد در حوزه گردشگری است که در این استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طی چند سال گذشته تلاش شده است این رویداد آورده بیشتری برای استان به همراه داشته باشد اضافه کرد: این موضوع باید در سال‌های آینده نیز تکرار شود.

شهامی با تاکید بر اینکه صرف برگزاری جشنواره آش و مسائل پیرامونی آن کافی نیست اظهار داشت: برای برگزاری هرچه مطلوب این جشنواره باید اهداف بزرگتری را مد نظر قرار داد و سال به سال برای دستیابی به آن حرکت کرد.

معاون استاندار زنجان یکی از اهداف مهم برگزاری این جشنواره را جذب بیشتر گردشگر عنوان کرد و گفت: حضور تورهای گردشگری و علاوه بر آن تبلیغات گسترده رسانه‌ای می‌تواند به تحقق اهداف تعیین شده کمک کند.

وی با تاکید بر اینکه قرار نیست تمامی اهداف ترسیم شده در این دوره از جشنواره تحقق یابد، اظهار داشت: برای جذب بیشتر گردشگر باید در اهداف بلند مدت این مهم را پیگیری کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار زنجان ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های بین بخشی تلاش شده است رفاه شرکت کنندگان و بازدید کنندگان تامین، مشکل ترافیک به ویژه با افزایش پارکینگ ها رفع و تردد در این مسیر تسهیل شود.

وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره فرصت طلایی برای حضور گردشگران در این رخداد مهم‌ فرهنگی است گفت: تبلیغات گسترده رسانه های استان می تواند سهم بسزایی در تحقق اهداف این جشنواره داشته باشد.

شهامی خاطرنشان کرد: تلاش شد تا این جشنواره به سمت خودکفایی مالی حرکت کند که امسال این مهم رخ داد و دیگر نیازی به حمایت مالی و اعتبار دولتی نیست.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست