• تاریخ: تیر ۱۱, ۱۴۰۲
  • شناسه خبر: 33318

موافقت با متمم ۲۰۰ میلیونی در زنجان برای پروژه هایی که بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند/ مسکوت ماندن هزینه بیمه واحدهای نهضت ملی مسکن در صورت موافقت شورای نگهبان

با انقعاد متمم ۲۰۰میلیونی برای پروژه هایی که بیش از ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند موافقت شد که با این اتفاق حداقل تامین مالی ۷هزار واحد مسکونی از ۳۵۰میلیون به ۵۵۰ میلیون می رسد که دستاورد مهمی بود.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» محسن افشارچی استاندار زنجان در جلسه شورای مسکن استان اظهار کرد: هفته گذشته اتفاقات خوبی در حوزه متقاضیان مسکن افتاد از جمله اینکه با انقعاد متمم ۲۰۰میلیونی برای پروژه هایی که بیش از ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی دارند موافقت شد که با این اتفاق حداقل تامین مالی ۷هزار واحد مسکونی از ۳۵۰میلیون به ۵۵۰ میلیون می رسد که دستاورد مهمی بود.

افشارچی گفت: اتفاق دیگر تصمیم مجلس برای مسکوت ماندن هزینه بیمه واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن برای مدت دو سال است که در صورت موافقت شورای نگهبان حدود ۵۰میلیون تومان از قیمت تمام شده واحدهای مسکونی کم می کند که این هم اتفاق مهمی برای متقاضیان است.

وی افزود: تا وقتی که این مسائل تعیین تکلیف شودهرکسی که می تواند حداقل هزینه یعنی تا ۲۵۰ میلیون تومان را تامین کند می توانیم این پول را فریز کنیم تا وقتی که قرارداد متمم بسته شود و شروع به تحویل واحد ها کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه در ارتباط با واگذاری زمین درقانون جوانی جمعیت هم خبرهای خوبی داریم گفت: در یک ماه آینده تعداد قابل توجهی زمین در اختیار کسانی که این قانون شامل آنها می شود قرار داده خواهد شد.

وی گفت: پروژه هنضت ملی مسکن یکی از پروژه های بزرگ ما است و تلاش ما این است که تا جایی که ممکن است دغدغه ذهنی برای مردم ایجاد نکنیم . برخی مسائل در اختیار ما نیست ولی می توانیم از امکانات رایزنی و مذاکره برای حل برخی مشکلات استفاده کنیم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست