• تاریخ: خرداد ۲۶, ۱۴۰۳
  • شناسه خبر: 38494

کمیسیون برنامه و بودجه پرمشتری ترین کمیسیون مجلس است/ ریاست این کمیسیون را امسال برای خودم خیلی مفید نمی دانم

ریاست کمیسیون برنامه و بودجه را برای امسال برای خودم خیلی مفید نمی دانم، چون افرادی هستند که پیشکسوت هستند و قبلا آنجا بوده اند.سعی من این است که بتوانم به عنوان دبیرکمیسیون برنامه و بودجه رأی بیاورم.

نبی اله محمدی، نماینده زنجان و طارم در مجلس در گفت و گو با خبرنگار «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» اظهار کرد: اولویت اول من عضویت در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسباتی مجلس است و اولویت دومم هم کمیسیون اقتصاد است.

محمدی گفت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیشترین درخواست برای عضویت را داشت و تعداد کاندیداهایی که برای عضویت در این کمیسیون، بیش از ۶۰ نفر بود و این کمیسیون، پرمشتری ترین کمیسیون مجلس است.

وی افزود: تا ۲۳ نفر می توانند عضو کمیسیون برنامه و بودجه شوند و من با توجه به رتبه بندی که برمبنای امتیازات مربوط به تخصص و سوابق کاری انجام شده است، در بین نمایندگان ادوار و نمایندگان جدید به احتمال زیاد رتبه ۱۸ را کسب کرده ام.

نماینده زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عضویت من در پایش اولیه مشخص شده، اما هنوز نهایی نشده است گفت: هیئت رئیسه مجلس در روزهای آینده آن را نهایی خواهد کرد، ولی آنچه که مقدمات کار بود انجام شده است.

محمدی گفت: ریاست کمیسیون برنامه و بودجه را برای امسال برای خودم خیلی مفید نمی دانم، چون افرادی هستند که پیش کسوت هستند و قبلا آنجا بوده اند. البته نماینده از نماینده دیگر برتر نیست و نماینده تر از نمایندگان دیگر نداریم، ولی معمول این است که افرادی که از گذشته بودند، برای ریاست، بیشتر لابی و مذاکره می کنند.

نبی اله محمدی با بیان اینکه احتمالا برای هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس کاندیدا خواهم بود گفت: احتمال رای آوری هم برای یکی از پست های این کمیسیون را دارم، ولی نتیجه نهایی در روزهای آتی مشخص خواهد شد. سعی من بر این است  که بتوانم به عنوان دبیر کمیسیون برنامه و بودجه رأی بیاورم .

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست