• تاریخ: مهر ۲۲, ۱۴۰۳
  • شناسه خبر: 39345

همه تماس ها با ۱۱۰ قابلیت عملیاتی ندارد/تصرف «گرده داغ» شایعه است

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: حداکثر یک چهارم تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ استان به انجام عملیات انتظامی منجر و بقیه موارد ارشاد و راهنمایی می‌شود. تصرف گرده داغ توسط نیروی انتظامی شایعه است.

به گزارش«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» سردار محمد طراقیه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: امنیت در هیچ جامعه‌ای ۱۰۰ درصد نیست و تلاش پلیس زنجان در انجام وظایف و مأموریت‌ها به حداقل رساندن کاستی‌ها و خطاها است. 

وی با اشاره به حضور افسران خبره در مأموریت‌های ۱۱۰،  تصریح کرد: همه اقدامات پلیس بر مبنای قانون بوده و در قالب دستورالعمل‌های ابلاغی است. 

طراقیه تصریح کرد: ۷ پروژه هوشمندسازی در نیروی انتظامی زنجان انجام می‌شود و این استان به صورت آزمایشی در کشور در این خصوص عمل می‌کند. 

او خاطرنشان کرد: روزانه به طور متوسط ۲۷۰۰ تماس با پلیس استان گرفته می.شود که پلیس در حوزه جرم مشهود و یا بر اساس تکلیف قانونی تحت عنوان ضابط قضایی عمل می‌کند.

فرمانده انتظامی استان زنجان خاطرنشان کرد: استان زنجان طی نیمه نخست امسال در حوزه سرقت‌های مهم شامل سرقت خودرو،‌ موتورسیکلت، منزل و سرقت‌های خرد ۱۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

طراقیه به شایعات تصرف مربوط به گرده داغ اشاره کرد و گفت: یکی از رسانه ها نوشته بود که نیروی انتظامی این کوه را تصرف کرده است که از اساس کذب بود و با توجه به اینکه این کوه مشرف بر نهاد امنیتی و نظامی است پیشنهاد مدیریت بخشی از آن را داده ایم.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست