- تاریخ: مرداد ۳, ۱۳۹۷
- شناسه خبر: 7548
ارائه تمامی خدمات با کمتر در میز خدمت الکترونیکی شرکت آبفای زنجان
پبام ملّت- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میز خدمت الکترونیکی این شرکت راه اندازی شده و مردم می توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را از طریق سایت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به صورت غیر حضوری و با هزینه کمتر ...
پبام ملّت- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: میز خدمت الکترونیکی این شرکت راه اندازی شده و مردم می توانند تمامی خدمات مورد نیاز خود را از طریق سایت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان به صورت غیر حضوری و با هزینه کمتر نسبت به پرداخت های حضوری دریافت کنند.
علیرضا جزء قاسمی در جمع معاونین و مدیران امور آبفای استان زنجان از راه اندازی میز خدمت در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان خبر داده و افزود: تمامی ۲۲ خدمت شرکت و ۴ خدمت اصلی شامل: صدور قبض المثنی ، مشاهده آخرین بدهی ، صدور صورتحساب مشترکین و پرداخت آنلاین در این میز خدمت به مشترکین ارائه می شود.
وی اضافه کرد: پیرو بخشنامه های وزارت کشور و دستور اکید استاندار زنجان مبنی بر راه اندازی میز خدمت در ادارات و شرکت های استان زنجان تا کنون برای راه اندازی میز خدمت در شرکت آب و فاضلاب هر آنچه لازم بوده انجام شده و تمامی امکانات نرم افزاری و سخت افزاری بصورت کامل برای ارائه خدمت از طریق این میز اختصاص یافته است.
جزء قاسمی خدمات قابل ارائه در میز خدمت الکترونیکی شرکت آب و فاضلاب را اطلاع رسانی ، ارائه خدمات الکترونیکی به ارباب رجوع ،انجام استعلامات بین دستگاهی ، ارائه کد رهگیری و انجام نظرسنجی از مراجعه کنندگان اعلام کرده و افزود: کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق شهروندی شرکت آب و فاضلاب وظیفه تامین و پشتیبانی میز خدمت را برعهده خواهد داشت.
این مسئول با تاکید بر ترویج استفاده از خدمات شرکت آب و فاضلاب در بستر الکترونیکی از سوی مردم گفت: در خدماتی که به صورت آنلاین و بر خط به مشترکین ارائه می شود افراد هزینه ای به مراتب کمتر از پرداخت های حضوری خواهند داشت.
وی افزود: سایر خدمات قابل ارائه شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز اعم از فروش و خدمات پس از فروش نیز در درگاه مجازی این شرکت جانمایی شده و با بروز رسانی تمامی فرمت ها این خدمات نیز در بستر سایت اینترنتی شرکت قابل ارائه خواهد بود.
جزء قاسمی خطاب به معاونین و مدیران امورات آبفای شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با توجه به خدمات ارزان در میز خدمت و سهولت دریافت خدمات در این بستر برای جلوگیری از صرف هزینه بیشتر توسط مشترکین و اتلاف وقت آنان و همچنین صرفه جویی در هزینه ها باید طی یک دوره کوتاه مدت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی لازم برای تشویق مردم جهت دریافت خدمات میز خدمت الکترونیکی اقدامی سریع ، تاثیر گذار و فراگیر انجام شود.
وی بخش دوم میز خدمت در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان و ادارات تابعه آن را میز خدمت حضوری معرفی کرده و افزود: در این میز شایسته ترین و پاسخگو ترین نیروهای آبفا به مشترکین خدمات ارائه خواهند داد و در تمامی زمینه ها مراجعه کنندگان را راهنمایی و مشاوره خواهند داد.