• تاریخ: آذر ۲۱, ۱۳۹۷
  • شناسه خبر: 10184

تسهیل و تکریم ارباب رجوع ارباب رجوع در دفترخانه ها

پیام ملّت – رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: روان سازی، تسهیل و تکریم ارباب رجوع مورد توجه بیشتر این کانون قرار بگیرد. حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران استان ضمن تقدی ...

پیام ملّت رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: روان سازی، تسهیل و تکریم ارباب رجوع مورد توجه بیشتر این کانون قرار بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی در دیدار با اعضای هیئت مدیره کانون سردفتران استان ضمن تقدیر از زحمات و تلاش های اعضای هیات مدیره کانون سردفتران استان افزود: ناکارآمدی در استفاده از سیستم سنتی خصوصاً امضای دفاتر مشکلاتی را به وجود آورده بود که با مکانیزه شدن سیستم و کنترل امورات دیگر شاهد بی نظمی و ناکارآمدی در دفاتر استان نیستیم.

رئیس شورای قضایی استان اظهار کرد: مشاعی بودن مالکیت ها برای نهادها و ادارات ذیربط چالش هایی را بوجود آورده که امیدوراریم با تعامل با سایر نهادهای زیربط این مشکل حل شود.

وی با اشاره به اینکه استفاده از سیستم های بروز در دفاتر در راستای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مراجعین و بالا بردن دقت لازم در ثبت مدارک و مستندات مورد توجه دفترخانه ها قرار گیرد.

در این دیدار اعضای هیات مدیره کانون سردفتران استان گزارشی از عملکرد حوزه کاری خود ارائه کرد.

۱۱۰/ق

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست