- تاریخ: اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۹
- شناسه خبر: 15789
خدمت به افکار عمومی از رسالت های روابط عمومی است
پیام ملّت- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: خدمت به افکار عمومی از رسالت های مهم روابط عمومی است که باید به آن توجه شود.
اسماعیل رحمانی در گفت و گو با خبرنگار “پایگاه خبری_ تحلیلی پیام ملت” اظهار کرد: جایگاه روابط عمومی با توجه به برگرفته هایی که از دانش، فن و هنر برخودار است اهمیت بالایی دارد.
وی با بیان اینکه نزدیک به ۷۰ سال از تاریخچه روابط عمومی در ایران می گذرد، افزود: بیان عملکرد چه در سازمان های دولتی و غیر دولتی مطرح است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: موضوع مهمی که مطرح است این که یکی از رسالت های روابط عمومی خدمت به افکار عمومی است و در بحث خدمت به مردم شاخصه هایی مثل آگه بخشی عمومی مطرح است.
وی پاسخگویی، شنوا بودن، شفافیت، اطلاع رسانی با دقت و سرعت و بیان انتظارات مردم را از دیگر موضوعات مهم در حوزه روبط عمومی بر شمرد که باید به آن توجه نمود.
رحمانی با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی است، افزود: پل ارتباطی این نیست که ما مطالب بدهیم بلکه مردم هم باید سود ببرند و دانش آنها نیز از عملکرد سازمان ها بالا رفته و با خدمات هم اشنا شوند و با مراجعه خود خدمات را دریافت کنند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت : وقتی توانمندی ها و ظرفیت ها مطرح شود به نوعی در مردم ایجاد امید می کند که مردم آگاه شوند و از این توانمدی ها استفاده می کنند. ا