• تاریخ: مرداد ۱, ۱۴۰۲
  • شناسه خبر: 33719

آغاز به کار فعالیت بخش گفتار درمانی در مرکز توانبخشی هلال احمر زنجان

بخش گفتاردرمانی مرکز جامع توانبخشی هلال احمر زنجان پس از ۲ سال تعطیلی آغاز به کار کرد و در حال حاضر تیم ارائه دهنده خدمات این مرکز تکمیل است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حکمت اله هاشمی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گفتار درمانی روش درمانی برای رفع مشکل تکلم کودکان و بزرگسالان است و با آغاز فعالیت گفتار درمانی در مرکز جامع توانبخشی شهید چمران هلال احمر در حال حاضر تیم ارائه دهنده خدمات این مرکز تکمیل شد.

هاشمی گفت: هم اکنون در این مرکز جامع توانبخشی در بخش های ارتز، پروتز، فیزیوتراپی، کاردرمانی، کفش طبی، گفتاردرمانی و طب فیزیکی برای هم استانی ها و مراجعه کنندگان از دیگر استان ها خدمات ارائه می شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در بخش ارتز و پروتز توانسته ایم به هموطنان معلول و جانبازان شریف این استان و استان های دیگر خدمات قابل توجه و رضایت بخشی ارائه دهیم گفت: خدمات در بخش های مختلف مرکز جامع توانبخشی هلال احمر از شنبه تا پنجشنبه و از ساعت هشت تا ۱۴ ظهر ارائه می شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: متخصص طب فیزیکی نیز چهارشنبه های هر هفته از ساعت ۱۱ به بعد در این مرکز به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد.

هاشمی تاکید کرد: با تلاش و برنامه ریزی منسجم توانستیم از تعطیلی مرکز جامع توانبخشی هلال احمر جلوگیری کنیم و در حال حاضر خدمات در بخش های بیان شده بدون دغدغه به هموطنان ارائه می شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست