• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۳-۲۹
  • شناسه خبر: 38583

جلیلی برای کنار کشیدن هیچ حجتی ندارد/ در دولت جلیلی، استاندار زنجان یک جوان مومن انقلابی خواهد بود

به گفته منصوری رئیس ستاد جلیلی،  سعید جلیلی برای آمدن حجت لازم را داشت و برای ماندن حجت لازم را دارد، اما  برای کنار کشیدن هیچ حجتی ندارد.

به گزارش «پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» حمید ارجمندفر رئیس ستاد مرکزی انتخابات سعید جلیلی در استان زنجان در نشست خبری با بیان اینکه هرکسی با انتخاب خود هویت خود را تعیین می کند و بواسطه جهت گیری هایی که می کند تقدیر خود را رقم می زند اظهار کرد: امروز روز انتخاب است و در شرایط ویژه و تاثیرگذار ایران در دنیا، اگر بتوانیم انتخاب درستی داشته باشیم، می توانیم روز ۸ تیرماه بگوییم «الیوم یوم الافتخار».

وی افزود: سعیدجلیلی در این ده سال سفرهای متعددی به نقاط مختلف کشور داشته و ۲۴ اردیبهشت به زنجان هم سفر داشتند. در حال حاضر به دلیل اهمیت مناظرات، اولویت ایشان فعلا سفر به شهرها نیست ولی سردار نوعی اقدم در روز ۳۱خرداد به زنجان سفر خواهند کرد.

ارجمندفر در خصوص احتمال کناره گیری جلیلی تاکید کرد: به گفته منصوری رئیس ستاد جلیلی،  سعید جلیلی برای آمدن حجت لازم را داشت و برای ماندن حجت لازم را دارد، اما  برای کنار کشیدن هیچ حجتی ندارد.

وی با بیان اینکه ذهنیتی که از جلیلی دارید ذهنیت دیگری است که مربوط به گذشته است گفت: او الان تبدیل به پدیده شده است و می تواند مشکلات کشور را حل کند.

ارجمندفر در پاسخ به چرایی تشکیل دولت سایه نیز گفت: با  تشکیل دولت سایه، جلیلی با فراغ بال مشکلات کشور را بررسی و رصد کرد و حتی برای دولتی که نگران پرداخت حقوق دوماه آینده  کارمندانش بود، برنامه فروش نفت ارائه می داد و همچنین دولت سایه،  مزیتی بود که میتوانست دولت رئیسی را هم تقویت کند.

وی گفت: جلیلی جاه طلبی و ریاست طلبی ندارد و اگر به کاری اقدام می کند بر اساس رسالت او است.

وی در خصوص پیش بینی نتیجه انتخابات نیز گفت: جبهه انقلاب به اندازه کافی هوشمند است و بعید می دانم که صاحبان این هوشمندی ما را به این خطای جدی دچار کنند و اگر به فرض محال هرگزینه دیگری از صندوق رای بیرون بیاید چیزی جز، زیبایی نیست.

ارجمندفر تصریح کرد: یک خانه پدری داشتم و همانجا را ستاد مرکزی جلیلی کردم. اما به قدری استقبال شد که بالغ بر ۸ ستاد بزرگ بطور رایگان مردم در اختیار ما قرار دادند.

رئیس ستاد جلیلی در زنجان با بیان اینکه در دولت دوازدهم، ۸ سال به سکون و رکود گذشت و چشم به دست و امضای طراحان و ترفندبازان استکبار دوختند افزود: چه جمعه هایی که بیدار شدند و جوانان را به آن شرایط دچار کردند. ما از آن روزها عبرت گرفتیم و اگر خدا توفیق دهد رایی از صندوق دربیاید که ۳٠سال آینده کشور را تضمین کند و رزق و روزی و امنیت را ایجاد کند.

محمدی، سخنگوی ستاد جلیلی در زنجان نیز در پاسخ به این سوال که اگر دولت سایه اینقدر مزیت دارد چرا خود جلیلی دولت سایه را ادامه نمی دهد و اصرار به ریاست جمهوری دارد، گفت: کار زمین مانده در کشور زیاد است، وقتی در طی ده سال مطالعات انجام شده و مشکلات احصاءشده و برنامه ها نوشته شده است عقل هم حکم می کند وارد میدان و کار اجرایی شوند.

محمدی در مورد گزینه های احتمالی برای استانداری زنجان در صورت پیروزی جلیلی نیز گفت: فضای سیاسی ایجاب می کند که قبل از انتخابات استانداران تعیین نمی شوند ولی رویکرد سعید جلیلی در خصوص انتخاب استانداران تلفیق تجربه و جوانی است و  برای زنجان هم یک استاندار جوان مومن انقلابی خواهند بود.

وی افزود: درخصوص برنامه توسعه زنجان نیز توسعه حمل و نقل و حل مشکل آب و  کشاورزی از طریق اقتصاد دیجیتال خواهد بود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست