• تاریخ: تیر ۱۷, ۱۴۰۳
  • شناسه خبر: 38886

سهم بخش تولید در درآمد های استان زنجان بیش از ۷۷ درصد است

هم اکنون بخش تولید در استان زنجان حدود ۲۰ درصد از منابع استان از قبیل انرژی و زمین را مصرف می کند در حالیکه سهمش در درآمدهای استان از قبیل صادرات و مالیات بیس از ۷۷ درصد است.

به گزارش « پایگاه خبری-تحلیلی پیام ملّت» مجیدگلشنی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: سهم بخش تولید در درآمدهای استان از قبیل صادرات و مالیات بیش از ۷۷ درصد است.

گلشنی گفت: بخش صنعت و معدن در توسعه اقتصادی استان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و سهم قابل توجهی در تولید ناخالص داخلی استان دارد.

وی افزود: هم اکنون بخش تولید در استان حدود ۲۰ درصد از منابع استان از قبیل انرژی و زمین را مصرف می کند در حالیکه سهمش در درآمدهای استان از قبیل صادرات و مالیات بیس از ۷۷ درصد است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: مهمترین اتفاق، اصلاح و تغییر رویکرد ما از واکنشگری به کنش‌گری است، که در این راستا بدنبال جذب سرمایه گذار رفتیم و تلاش کردیم تا موانع پیش پای سرمایه گذاران را مرتفع سازیم.

وی تصریح کرد: حرکت بر اساس سند رشد اقتصادی از دیگر جهت گیری های ما در دولت سیزدهم بود که تلاش کردیم تا اقدامات و فعالیت ها بر اساس این برنامه باشد.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست