• تاریخ: ۱۴۰۳-۰۶-۰۷
  • شناسه خبر: 39197

هنرستان ۱۴ کلاسه کار دانش شهید موسوی قیدار افتتاح شد 

هنرستان ۱۴ کلاسه کار دانش شهید سردار رضی موسوی در شهر قیدار روز سه شنبه در پنجمین روز از هفته دولت با حضور محسن افشارچی استاندار زنجان افتتاح شد.

به گزارش«پایگاه خبری – تحلیلی پیام ملّت» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در آیین افتتاح این طرح، گفت: این هنرستان در قالب ۱۴ کلاس و کارگاه در ۲ هزار و ۵۱۲ متر مربع ساخته شده است.

حمید رضا اسلامی با بیان اینکه در مجموع ۳۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث این طرح هزینه شد، افزود: ۵۰ میلیارد ریال از این اعتبار توسط بنیاد برکت تامین شد.

وی با بیان اینکه تا مهرماه امسال ۱۷ مدرسه با ۷۶ کلاس درس در سطح استان به بهره برداری می رسد، گفت: سال گذشته از هدفگذاری ساخت ۲۳۴ کلاس درس در قالب ۴۴ پروژه،۲۱۷ کلاس در قالب ۴۰ طرح به سرانجام رسید و تکمیل شد.

اسلامی گفت: برای امسال هم ساخت ۲۰۷ کلاس درس در سطح استان هدفگذاری شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان گفت: طی سه سال گذشته ۵۰۰ کلاس درس جدید در این استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش شد.

استاندار زنجان نیز با قدردانی از مسوولان سازمان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان، گفت: طرح های متعددی در حوزه ساخت مدارس در سطح استان اجرا شده است که به زودی تکمیل می شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم، گفت: هر چقدر در حوزه زیرساخت های آموزش و پرورش و حل مطالبات جامعه فرهنگیان قدم برداریم، کشور وضعیت بهتری خواهد یافت و شاهد تحقق توسعه هر چند بیشتر خواهیم بود.

احمد بیگدلی افزود: همه متعلق به یک نظام و مملکت هستیم و هر چقدر همگرایی بین مسوولان بیشتر باشد، مسائل راحت‌تر حل و فصل خواهد شد.

وی اظهار داشت: بهداشت و درمان، راه و شهرسازی و حوزه آموزش و پرورش جزو اولویت های عمده شهرستان در پیگیری های ماست که امیدواریم با تخصیص اعتبارات برای رفع مشکلات این حوزه ها گام های بزرگی برداشته شود.

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست