- تاریخ: خرداد ۱۶, ۱۳۹۶
- شناسه خبر: 5002
برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان جدی گرفته شود
پیام ملت– استاندار زنجان گفت: دانشآموزان سرمایه این کشور و آیندهساز هستند و نباید از برنامهریزی دقیق و جامع برای اوقات فراغت نسل جوان غافل شد. اسداله درویش امیری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه ...
پیام ملت– استاندار زنجان گفت: دانشآموزان سرمایه این کشور و آیندهساز هستند و نباید از برنامهریزی دقیق و جامع برای اوقات فراغت نسل جوان غافل شد.
اسداله درویش امیری در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه باید برنامههای غنی و اوقات فراغت برای جوانان پیشبینی شود، اظهار کرد: دانشآموزان سرمایه این کشور و آیندهساز هستند و نباید از برنامهریزی دقیق و جامع برای اوقات فراغت نسل جوان غافل شد.
وی بر ضرورت تجهیز مدارس به نماز خانه تاکید کرد و افزود: ضعف هایی در این زمینه وجود دارد که باید با همکاری سایر دستگاه های اجرایی و خیرین مدرسه ساز این ضعف برطرف شود.
استاندار زنجان به ۱۸۰ هزار دانش آموز در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این آمار دانش آموز سرمایه و ظرفیتی برای آینده استان است که برنامه ریزی دقیق آموزش و پرورش موجب می شود تا اوقات فراغت دانش آموزان غنی سازی شود.
درویش امیری با بیان اینکه در حدود سه ماه تا مهر و آغاز فصل مدارس زمان باقی است، یادآور شد: بازسازی، نوسازی، نقاشی و هر آنچه نیاز مدارس است باید طی این زمان انجام شود.
وی با اشاره به اینکه به تازگی۱۸۰ روستای استان زنجان از نعمت گاز برخوردار شدهاند، تصریح کرد: در همین راستا باید نسبت به گازدار کردن مدارس در این مناطق اقدام شود.
استاندار زنجان با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی تواند برای پرورش نسل جوان مفید باشد، افزود: رسانه ها، خانواده ها و شبکه های اجتماعی باید در این مسیر دشوار به آموزش و پرورش کمک کنند و اجازه ایجاد آفت در بین نسل جوان را ندهند.
درویش امیری خواستار برنامه ریزی برای ارتباط بیشتر مسئولان استانی با دانش آموزان شد و تاکید کرد: این آمادگی در بین مسئولان استانی وجود دارد و مدیران آموزش و پرورش برای نزدیکی با دانش آموزان برنامه ریزی کنند تا فضای گفت و گو بین دانش آموزان و مسئولان استانی تقویت شود.
وی با اشاره به اینکه طی بازدید از مرکز آموزش فنی و حرفه ای استان شاهد تجهیزات مناسبی بودیم، افزود: ضرورت دارد ارتباط بیشتری بین آموزش و پرورش استان و فنی و حرفه ای ایجاد شود و لزوما هدایت والدین به مارکز فنی و حرفه ای را شاهد نباشیم؛ بلکه مدیران آموزش و پرورش برای ارتقای مهارتی دانش آموزان اقدام کنند.
انتهای پیام/ع